Αρθρογραφία

Το 2ο ΓΕ.Λ. Ελευσίνας – Πυρουνάκειο φιλοξένησε το πρόγραμμα «Κάντο Σωστά με Κινητή Μονάδα» του Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς»

Την Πέμπτη 19/02/2026 το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχθεί το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», στο πλαίσιο της υλοποίησης του εκπαιδευτικού προγράμματος «Κάντο Σωστά με Κινητή Μονάδα», μιας...
Διαβάστε περισσότερα