Το σχολείο πραγματοποίησε εκδήλωση στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Ασπροπύργου, στις 28 Μαρτίου, με θέμα «Βία-Επιθετικότητα-Σχολικός εκφοβισμός. Ο ρόλος του σχολείου στην πρόληψη και αντιμετώπιση του φαινομένου». Ομιλήτρια ήταν...
Διαβάστε περισσότερα